Rabu, 8 Disember 2010

hadiah dari korea :)

salam~

wahhh..terasa lama suda tidak update. sejak tamat latihan praktikal, malas suda mau update. al-maklumlah seharian duduk di rumah jak kan. tapi arini jadual lari sket. pagi2 lagi hantar kakak pi sekolah. dia kemas2 barang sket, amek soalan apa semua. lepas tu balik rumah..

petang pula tiba2 adik semangat mau pergi pantai. adoii..cuaca panas kan jadi semua orang pon setuju la mau pergi pantai arini. semua orang di sini adalah aku, mama, kakak dan adik. hoho..jalan dari rumah jam 4 petang sebab mood masih mengantuk2. biasalah petang kan. sampai di beach 15 minit kemudian. haha..

pastu duduk2 di pantai tengok adik mandi sambil makan ayam goreng yang dibawa. sejak dewasa ni *dewasa la sangat kan* aku jarang suda mandi laut. bukan apa, malas mau susah-susah tukar baju segala bila mau mandi. jadi penyelesaiannya adalah duduk di tepi pantai.


ni la muka budak yang tiada mood mahu mandi laut. apasal gambar ni buat aku nampak gemok?? haha..sekaligus driver of the day ;p

dan dua jam kemudian kami pon pulang ke rumah. tapi on the way pulang tu, jalan raya dari kingfisher menuju bandaraya jammed teruk sebab ada kemalangan yang melibatkan kancil dan van dari Brunei Darussalam. erkk kancil tu Malaysia punya. dan yang buat aku kagum dan berkata wahhh sebab di tepi jalan tu kelihatan kereta-kereta mewah bernombor pendaftaran negara Brunei. dorang cuba selesaikan masalah tu kot T___________T

tiap kali nampak kereta Brunei ni di KK mesti buat aku rendah diri dan rasa mau drive kereta jauh2 sket dari dorang. demm arh. hahaha..

paling penting, sekarang aku terasa yang aku ni la penganggur paling hebat di KK ni. oh no..bilakah kolej akan bermula? haha..tak sabar mau naik kapal lagi. yeahhhh...

p/s: tiba2 terasa mau ambik gambar pre-wedding di tepi pantai. haha..*pannggg lelaju nak gatal lak* erkk harus aku terbangkan aizul marcello untuk gambar terbaik. haha.. ntah bila la nak kawen ni. haha.

2 doakan nina naik pangkat :):

A.I berkata...

aku pon!
malas dah nak mandi laut.
tetambah lepas rabun nih, lagik super malas! haha.
plus, rambut jadik kesat bila mandi. ngeh2!


ta nak tngkp tepi laut, panas! hekhek.

intanurulfateha berkata...

hoi
asal sebut psal aizul marcello
diaa sis punya oke! :P