Selasa, 11 Januari 2011

terima kasih air asia :)

salam~


aku rasa aku suda kembali ke zaman tinggal di asrama semasa sekolah menengah dulu hari2 mengira bila mau cuti sekolah dan setiap masa mahu melihat kaledar. huahua..

selama aku belajar di sini ni, inilah kali pertama aku dapat pulang semasa chinese new year. bukannya apa, memandangkan majoriti masyarakat di sini kaum cina jadi bila sampai chinese new year tiket kapal terbang mesti naik mendadak. cuma kali ni aku bernasib baik kot. maka pulang lah aku ke rumah. haha.. teringat dulu aku beriya2 mau kumpul boarding pass tapi sekarang ntah mana suda boarding pass aku melayang. huahua..

cukup suda kot aku menjelajah di sini. dan yang lebih lucu, aku juga pulang untuk midsem sebulan kemudian. ya, alhamdulillah akhirnya akan lengkaplah tempoh 6 kali midsem aku pulang ke rumah. rekod ka apa aku ni. adoi..terima kasihh la tuk bapa yang keberatan berjauhan dengan anak dia hampir 3 tahun lepas sampai dia sanggup kata "kalau cuti seminggu kau pulang jak di rumah.." yeahh..itulah yang aku buat ni bapa. don't worry..haha..

sabtu bulan ni busy sket. sabtu minggu ni ada sukaneka untuk budak2 medic lab. baguslah sekurang-kurangnya tidak la aku keboringan berhujung minggu. sabtu depan lak ada kuliah gantian. adoi..

erkk mengantuk plak, kebetulan hujan lebat lak sekarang.tambah sejuk lak puncak borneo ni. salam~

promote ole2 yang diperolehi daripada kingsley kejap. yeahh..one from disneyland hong kong dan satu lagi dari Korea. hehe..


1 doakan nina naik pangkat :):